umów się online

umów się online

Regulamin sprzedaży i korzystania z usług rehabilitacyjnych w Reha Prestige - Centrum Nowoczesnej Fizjoterapii 

§ 1 Definicje 

Przez użyte w niniejszym regulaminie pojęcia należy rozumieć: 

Reha Prestige – Reha Prestige - Centrum Nowoczesnej Fizjoterapii z siedzibą w Gdyni, świadczące usługi  fizjoterapeutyczne. 

Pakiet – pakiet usług wydany imiennie na Posiadacza Pakietu przez Centrum, na zasadach określonych  w niniejszym Regulaminie. 

Kupujący – osoba, która kupuje pakiet lub usługę od Centrum w zamian za przekazanie środków pieniężnych. Pacjent – osoba korzystająca z usług Centrum Fizjoterapii Reha Prestige.  

 

§ 2 Postanowienia Ogólne 

1. Przed skorzystaniem z usług Reha Prestige należy zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. 2. Regulamin określa zasady korzystania z usług fizjoterapeutycznych, świadczonych przez Reha Prestige,  zlokalizowanego przy ul. Kieleckiej 20 oraz ul. Bydgoskiej 7A/1 w Gdyni. 

3. Reha Prestige czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w wybrane soboty  w godzinach od 10:00-14:00. 

4. W Reha Prestige wykonywane są usługi fizjoterapeutyczne dla dorosłych oraz dzieci, zajęcia z zakresu  profilaktyki zdrowia, badania oraz konsultacje specjalistów. 

5. Pracownicy Reha Prestige posiadają uprawnienia oraz kwalifikacje do świadczenia ww. usług medycznych. 6. Rejestracja na usługi wykonywane w Reha Prestige odbywa się telefonicznie, online przez stronę  www.rehaprestige.pl/umow-sie lub osobiście w godzinach pracy Reha Prestige wymienionych w pkt. 3. 7. Zakup usługi w Reha Prestige jest równoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu i ze złożeniem przez  Pacjenta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług medycznych  oferowanych przez Reha Prestige. 

 

§ 3 Korzystanie z usług fizjoterapeutycznych 

1. Ustalona godzina usług fizjoterapeutycznych jest godziną ich rozpoczęcia. Pacjent powinien pojawić się z 5 minutowym wyprzedzeniem przez każdą wizytą, w celu przebrania się przed rozpoczęciem korzystania  z usług. 

2. Pacjent powinien stawić się na wizytę trzeźwy.  

3. W przypadku spóźnienia na umówioną godzinę z winy Pacjenta, ustalone zabiegi mogą zostać skrócone  o czas spóźnienia lub nie zostać wykonane. 

4. Usługi realizowane przez Reha Prestige można wykupić w formie pakietu. 

5. Pakiet można wykupić w dowolnym momencie miesiąca, a usługi z pakietu są ważne 3 miesiące od jego  zakupu. Po tym czasie niewykorzystana część lub cały pakiet traci ważność i nie przysługuje zwrot kosztów  jego zakupu. 

6. W uzasadnionych przypadkach Pakiet może zostać wydłużony maksymalnie do 6 miesięcy. 7. Vouchery prezentowe można wykorzystać maksymalnie do dnia wskazanego na karcie. Po tym terminie  niewykorzystana część lub cała karta traci ważność i nie przysługuje zwrot jej kosztów. 

8. Po upływie okresów ważności o których mowa w pkt. 5, 6 i 7, posiadacz Pakietu nie może żądać od Reha  Prestige wykonania usługi, do której pakiet / bon uprawniał.

 

§ 4 Zmiany i odwoływanie terminów wizyt z Pakietu 

1. Odwołanie / przesunięcie terminu wizyty jest możliwe z minimalnie 24 godzinnym wyprzedzeniem. 2. Odwołania można dokonać osobiście, telefonicznie, mailowo lub za pomocą wiadomości SMS. 3. W celu odwołania wizyty należy podać imię i nazwisko Pacjenta oraz termin, kiedy planowana wizyta miała  się odbyć. 

4. Zabiegi nieodwołane w ciągu 24 godzin przed ich rozpoczęciem są traktowane jako wykorzystane i nie  przysługuje zwrot ich kosztów. 

5. Wizyta, której termin został zmieniony, i która nie odbyła się w nowym terminie z przyczyn leżących po  stronie Pacjenta, traktowana jest jako wykorzystana i nie przysługuje zwrot jej kosztów. 

6. Wizyty odwołane z przyczyn leżących po stronie Reha Prestige zostają przesunięte na inny termin, ustalony  wspólnie z Pacjentem. 

 

§ 5 Nieobecności 

1. Pacjent jest zobowiązany poinformować o zaistniałych sytuacjach losowych uniemożliwiających stawienie  się na wizycie najszybciej jak to możliwe.  

2. Umówioną wcześniej wizytę pacjent może odwołać nie ponosząc jej kosztu najpóźniej 24h przed umówionym terminem.  

3. Wszelkie wizyty odwołane w czasie krótszym niż 24h przed umówionym terminem podlegają opłacie zgodnie  z cennikiem i należy je uregulować w ciągu 48h bądź podczas następnej umówionej wizyty. 4. Odwołania można dokonać osobiście, telefonicznie, mailowo lub za pomocą wiadomości SMS. 5. Nieodwołanie wizyty i niepojawienie się na umówionej wizycie skutkuje utratą gwarancji stałego terminu. 6. W przypadku odwołania 3 wizyt z rzędu, uznajemy za przerwanie (które jest jednoznaczne z zakończeniem)  procesu leczenia fizjoterapeutycznego. W karcie pacjenta zostaje nałożona blokada uniemożliwiająca dalszą  rejestrację wizyt. 

 

§ 6 Płatności 

1. Usługi Reha Prestige są odpłatne. Aktualne ceny usług dostępne są w Rejestracji Reha Prestige oraz na  stronie internetowej: www.rehaprestige.pl. 

2. Za usługi fizjoterapeutyczne świadczone w Reha Prestige płatności można dokonać gotówką, kartą lub  przelewem. 

3. Za wykonane usługi Pacjent może otrzymać Fakturę. Faktura wystawiana jest na podstawie paragonów za  okres maksymalnie do trzech miesięcy od daty zakupu usługi. 

4. Pacjent zgłaszając się na umówiony termin usługi fizjoterapeutycznej reguluje należność za usługę po jej  zakończeniu. 

5. Pacjenci posiadający pakiet na usługi w Reha Prestige regulują należność za całość usług przed  rozpoczęciem pierwszej wizyty z pakietu z możliwością rozłożenia na raty po konsultacji w rejestracji. 

  

§ 7 Pozostałe zapisy 

1. Za przedmioty pozostawione bez opieki na terenie Reha Prestige (np. w szatni czy poczekalniach) Reha  Prestige nie ponosi odpowiedzialności. 

2. Ewentualne skargi, wnioski i zażalenia należy kierować na adres: rehaprestige@gmail.com

Reha Prestige Jakub Szymański

NIP: 5862321437

Nr Konta:

47 1090 1102 0000 0001 4287 1915

Reha Prestige 2024

Godziny otwarcia

pon - czw  8:00 - 20:00

pt  8:00 - 18:00

sb  10:00 - 14:00

Lokalizacja

ul. Kielecka 20

81-303 Gdynia